raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Vest
Jedan promo tekst gradonačelnik Valjeva platio pola miliona dinara
30.08.2018.    Raskrikavanje    Foto: Đorđe Đoković
Gradonačelnik Valjeva Slobodan Gvozdenović jedan promo tekst objavljen u Kuriru platio je 480 hiljada dinara, pišu Kolubarske.rs. U naručenom tekstu pod naslovom "Ostvarićemo san mnogih generacija Valjevaca" Gvozdenović je izgovorio 15 rečenica, što znači da je jedna rečenica građane Valjeva koštala 32.000 dinara.
Gvozdenović je u tekstu govorio o "pokretanju nekoliko veoma važnih infrastrukturnih projekata koji su prekretnica u razvoju grada!”. I ovaj put, kao i u prethodna dva intervjua pišu Kolubarske.rs, Gvozdenović je govorio o izgradnji puta M-4, za koji tek treba da se radi projekat, o industrijskoj zoni, koja tek treba da se izgradi, o brani Stubo-Rovni, koja se gradi 30 godina i o radovima na regulaciji korita Kolubare, koje finansira Evropska unija.

Intervju je realizovan na osnovu "Ugovora o pružanju usluga promocije" koji je potpisao Slobodan Gvozdenović i Adria Media Group doo, Beograd.

   


Međutim, ugovorom je precizirano da "Adria Media Group ima obavezu da u dnevnoj novini Kurir i na portalu kurir.rs u periodu od 15.06. do 15.08. objavi tekstove u kojima će informisati javnost o radu i aktivnostima Grada Valjeva i predstaviti grad Valjevo u svim aspektima obavljanja nadležnosti grada", a Grad se "obavezuje da te tekstove plati 480.000 dinara".

Međutim, u dnevnom Kuriru i na Kurir.rs objavljen je 30. juna samo jedan tekst i to od 15 rečenica sa tri fotografije, dok na računu, koji je takođe kao i ugovor potpisao Slobodan Gvozdenović, piše da je 480.000 dinara plaćena jedna objava oglasa "Razvoj grada Valjeva" u izdanju Kurir dnevna novina i u Kurir web.

Novinari portala Kolubarske zbog toga podvlače da je nejasno na osnovu čega je Slobodan Gvozdenović platio 480.000 dinara jedan oglas objavljen 30. juna u dnevnim novinama i na web stranici Kurira, kada je ugovorom precizirano da će za dva meseca biti objavljeno više tekstova o radu i aktivnostima grada Valjeva i da će to biti plaćeno 480.000 dinara.

Kolubarske.rs podsećaju da je Gvozdenović promovisao svoj rad i prošle godine. Kako pišu, Gvozdenović je krajem prošle godine iz budžeta, bez javne nabavke i suprotno Odluci o budžetu Valjeva, platio 830.000 dinara intervju u dnevnom listu ALO (540.000) kao i na portalu Srpskog telegrafa.
  Analiza
Milion evra iz budžeta u 2021. otišlo proizvođačima lažnih vesti
Firme koje izdaju tabloide Informer, Srpski telegraf, Kurir, Alo, Objektiv kao i Večernje novosti...
  Vest
Fridom haus: Srbija nazadovala u oblasti medija, novinari suočeni sa napadima i tužbama
U najnovijem izveštaju američke nevladine organizacije Fridom haus „Zemlje u tranziciji”, Srbi...
  Vest
Izveštaj Fridom Hausa o medijima: Vlast SNS-a pokušala da diskredituje KRIK
U najnovijem izveštaju organizacije Fridom Haus o stanju sloboda u svetu 2021. godine, u delu o med...
Mediji
promocija
Kurir
Valjevo
Slobodan Gvozdenović
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: