raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Cenzura
Izvorni članak je objavljen 24.06.2019. (Kurir)
Kurir skinuo kritički tekst o Goranu Vesiću
24.06.2019.    Vesna Radojević    Foto: Twitter / @mee_high_low
Prošlonedeljni Kurirov tekst sa fotografijama o tome kako je izgledao Beograd posle velikog nevremena uz opasku da se zamenik gradonačelnika Goran Vesić ne oglašava tim povodom mnoge je iznenadio, pre svega zbog oštrog kritičkog tona. To je verovatno uticalo i na to da je ubrzo po objavljivanju tekst „nestao“ sa sajta. Na pitanje Raskrikavanja zašto se to dogodilo Kurir ne odgovara već nekoliko dana.
„Nevreme koje se danas sručilo na Beograd pokazalo je da je srpska prestonica na ivici haosa, i da ima mnogo prečih poslova koji treba da se obave pre izgradnje gondole na Кalemegdanu, metroa i sličnih projekata gradske vlasti, dok su građani sve ljući i ogorčeniji, što se može videti na društvenim mrežama“, počeo je Kurir svoj članak prilično neuobičajeno za jedan prorežimski list.

„S obzirom da gradska vlast neprestano najavljuje nove i nove planove, koji nemaju baš mnogo veze sa svakodnevnim životom građana, možda je vreme da Beograđani umesto automobila počnu da kupuju i nabavljaju čamce“, nastavio je Kurir.

„Sudeći po tome šta se danas dešavalo u gradu, čini se da bi bilo mnogo bolje da se gradska vlast, umesto realizacije svakojakih „projekata", najpre posveti čišćenju kišne kanalizacije, koja očigledno nije u stanju da prihvati veću količinu vode“.

Ubrzo posle objavljivanja, prema informacijama sa društvenih mreža, tekst je nestao sa sajta. Zašto - nismo uspeli da saznamo s obzirom na to da uredništvo Kurira nije odgovaralo na pitanja Raskrikavanja.




Ipak, cenzurisani Kurirov tekst još uvek se može naći na pojedinim sajtovima poput Pravde i Nove srpske političke misli.

Raniji slučajevi cenzure

U septembru prošle godine sa sajta B92 skinuta je vest da je obezbeđenje gradilišta Beograda na vodi gde su poginula dvojica radnika udaljilo je reporterku Prve televizije sa lica mesta pod izgovorom da je u pitanju „privatni posed“.

Nekoliko meseci pre ovoga, agencija Tanjug „skinula“ je tvit da je FIFA kaznila Fudbalski savez Srbije zbog transparenta navijača, a koji su ilustrovali fotografijom na kojoj se vidi da sin predsednika Aleksandra Vučića, Danilo navija sa članovima ekipe ubijenog kriminalca Aleksandra Stankovića zvanog Sale Mutavi. Nakon što se na tviteru pojavilo više komentara da ovakvim tvitom Tanjug „radi protiv vlasti“, fotografija je skinuta i sa Tanjugovog sajta, a potom i sa Tvitera.
  Cenzura
Ućutkivanje sagovornika: Novinarka Pinka preuzima odgovornost, RTS ćuti
Nakon što je Uroš Marković iz Sportskog centra Gale Muškatirović juče u dva navrata - u jutarn...
  Vest
Direktor kablovske u Brusu: Neko je zvao moje radnike i tražio da prekinemo signal
Nekoliko minuta pre početka emisije „Život priča” na TV Prva u kojoj je Marija Lukić iz Brus...
  Vest
Južne vesti: Dokaz da prorežimske televizije izveštavaju po diktatu
Lokalnim televizijama u vlasništvu Radojice Milosavljevića pre dva dana stigla je ista poruka: „...
Cenzura
Goran Vesić
poplave
Beograd
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: