raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Pretraga po temi:
 Savet za štampu
  Vest
Savet za štampu: Informer prekršio Kodeks, o nova.rs i N1 mišljenja podeljena

Na poslednjoj sednici Komisije za žalbe Saveta za štampu jedanaest članova ovog tela odlučivalo je o pet žalbi - doneli su dve jednoglasne odluke o kršenjima Kodeksa novinara i to za Informer i portal infocentrala. U dva slučaja - žalbi Kurira na portal N1 i Zaštitnika građana na portal nova.rs mišljenja članova Komisije su i nakon diskusije ostala podeljena.

02.09.2020.
  Vest
Skoro 13,5 miliona evra za medije u 2019, novac i dalje ide prekršiocima Kodeksa

Na lokalnim konkursima za sufinansiranje medija, prošle godine je podeljeno 1,6 milijardi dinara (oko 13,5 miliona evra), pokazuje izveštaj Saveta za štampu. Iako bi komisije koje odlučuju o projektima trebalo da poštuju preporuke Saveta i ne dodeljuju novac onim medijima koji krše Kodeks novinarske etike, sa tom praksom se ipak nastavilo. Tako je i pored ove preporuke na 86 konkursa, od ukupno 183, novac dodeljen medijima koji su jednom ili više puta prekršili Kodeks: Aferi, Alou, E-pančevu, Glasu Zapadne Srbije, Informeru, Kuriru, Ozonpressu, portalu Republika.rs i Srbija danas, i Večernjim novostima. Oni su ukupno dobili gotovo 35 miliona dinara (oko 300.000 evra).

17.06.2020.
  Vest
Savet za štampu: Bez prekršaja kodeksa za Ozon press

Članovi Komisije za žalbe Saveta za štampu nisu mogli da se usaglase na sinoćnoj sednici da li je čačanski portal Ozon press prekršio Kodeks time što je na svom sajtu odobravao uvredljive komentare čitalaca ispod teksta o predsedniku Pokreta 3 plus, Vladici Gavriloviću. Takođe su odlučili da isti portal nije prekršio Kodeks novinara zbog komentara čitalaca na račun potpredsednice tog pokreta, Daliborke Nestorović.

28.02.2020.
  Vest
Za 184 dana dnevni listovi napravili prekršaje u pet hiljada tekstova

Osam dnevnih listova je u drugoj polovini 2019. godine napravilo pet hiljada prekršaja, pokazuju rezultati monitoringa Saveta za štampu. Prva četiri mesta u kršenju Kodeksa novinara zauzimaju tabloidi Alo, Kurir, Srpski telegraf i Informer koji istovremeno preko različitih kanala dobijaju najviše novca od države.

19.02.2020.
  Vest
Pljušte „presude“ Saveta za štampu zbog slučaja Monike Karimanović

Neprofesionalno pisanje tabloida o maloletnoj Moniki Karimanović donelo je Savetu za štampu na desetine žalbi - kako navode iz ovog tela koji odlučuje o povredi Kodeksa novinara Srbije, nikada im se toliko ljudi nije obratilo u vezi sa nekim slučajem. Komisija za žalbe je utvrdila da su Srpski telegraf, Informer, Alo, Kurir i Blic višestruko prekršili Kodeks i ugrozili privatnost i dostojanstvo ove devojčice u više od trideset tekstova.

30.01.2020.
  Vest
Javne opomene za Press online zbog napada na Adama Santovca

Komisija za žalbe Saveta za štampu izrekla je dve javne opomene portalu Press online jer je višestruko prekršio Kodeks tekstovima u kojima napadaju novinara N1 Adama Santovca zbog njegovog dokumentarca o Megatrendu. I Alo je prekršio Kodeks time što je izneo neutemeljene optužbe na račun profesorke FDU Tijane Mandić, a tabloidu je naloženo da odluku komisije objavi.

13.01.2020.
  Vest
Danas, TPKnews i Gradski portal 018 prekršili kodeks

Zbog neobjavljivanja celokupnog odgovora Ivana Radovanovića, list Danas je prekršio Kodeks novinara Srbije, odlučeno je na poslednjoj sednici Komisije Saveta za štampu. Kodeks su prekršili i portali Gradski portal 018 iz Niša i TPKnews.

04.12.2019.
  Vest
Kurir, Srpski telegraf, Nove kikindske i Informer prekršili Kodeks

Zbog kršenja Kodeksa novinara Srbije, tabloidi Srpski telegraf i Informer, kao i nedeljnik Nove kikindske dobili su javne opomene Komisije za žalbe Saveta za štampu, dok je tabloidu Kurir naloženo da odluku o prekršaju Kodeksa i objavi. Prekršaji su se najčešće odnosili na istinitost izveštavanja.

12.11.2019.
  Vest
Odluke Saveta za štampu: javna opomena za eVršac, Kikindske prekršile Kodeks

Na poslednjoj sednici Saveta za štampu, Komisija je odlučila da su Kodeks novinara Srbije prekršile Kikindske, čiji je glavni i odgovorni urednik predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) Željko Bodrožić, dok je vršački portal eVršac dobio javnu opomenu, ovog puta zbog tekstova o Tatjani Vešović, lekarki i predsednici Gradskog odbora Demokratske stranke.

03.10.2019.
prethodni članci  
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: