Nesrećni slučaj pogibije radnika na gradilištu poslovno-stambenog kompleksa na mestu bivše američke ambasade u Beogradu pojedini mediji preneli su uz neprimerene opise budućeg kompleksa.
Dok bi se u vesti o pogibiji radnika informacije o tome da su „investitori na samom početku radova najavili izgradnju podzemnog parkinga za oko 500 vozila, 220 luksuznih stanova, mini naselje sa nekoliko podzemnih vinarija, ali i restorana“ mogla smatrati podsećanjem o kakvom i kolikom gradilištu se radi, informacije o tome koliko su investitori mislili na arhitekturu grada neodoljivo podsećaju na plaćene tekstove.
U tekstu se dalje navodi da su „arhitektonska rešenja poverena srpskim i izraelskim stručnjacima koji će, čuvajući prepoznatljivu fasadu bivše američke ambasade, ali s modernim rešenjima u enterijeru, omogućiti novi stil života u strogom centru prestonice“.
Pretragom na guglu može se utvrditi da su neki mediji poput Politike preneli isto, ali da su kasnije članak izmenili i dodali nove informacije poput one da je poginuli radnik bio angažovan „na crno“, odnosno da nije bio prijavljen.
Ove sporne informacije međutim i dalje se mogu naći u tekstovima medija poput Kurira, Informera i Sputnika na čijem se kraju tekstova čak navodi da su „investitori najavili da će stanove prodavati i tokom gradnje, ali će se prvi kupci stanova u njih useliti tek po dobijanju upotrebne dozvole i uknjižbe“.
Kako piše Insajder, parcelu sa zgradom na mestu stare američke ambasade su u septembru 2016. kupile izraelske firme „Yoši Avrahami“ i „Almogim holdings“ koje su pazarile i prostor nekadašnjeg „Depoa" u Bulevaru kralja Aleksandra 142, koji je izgoreo pod još nerazjašnjenim okolnostima.
Inspekcija rada saopštila je i da je nakon inspekcijskog nadzora utvrđeno da je poginuli radnik radio na crno.
„T. N je bio angažovan bez zaključenog ugovora o radu ili drugog odgovarajućeg ugovora i bez podnete prijave na obavezno socijalno osiguranje od strane poslodavca „ANKER BAU“ Boljevci, čija su delatnost usluge ostalog čišćenja zgrada i opreme“ , navodi se u saopštenju.
Kako se dodaje, ovu firmu je kao podizvođača angažovao izvođač radova „ENERGO GROUP“ doo.
Još jedan primer neprimerenog reklamiranja, ovoga puta u listu Blic, dogodio se nedavno kada je nastradao dečak u akva-parku u Jakovu. Tada su novinari Blica preneli vest uz bizarne detalje - od toga da je park „jedini pravi akva-park“ u Beogradu, da radi od 8 ujutru do 23 sata uveče do toga da ima 12 tobogana i nekoliko bazena.