raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Pristrasnost
Izvorni članak je objavljen 29.01.2019. (Alo)
Janković do juče u Alou bio „žedan krvi“, danas pitom
29.01.2019.    Marija Vučić    Saša Janković; Foto:mc.rs
Došli divlji, oterali pitome - tako tabloid Alo opisuje dolazak Sergeja Trifunovića na čelo Pokreta slobodnih građana „nakon monstruozne kampanje protiv Saše Jankovića“. I dok ga sada nazivaju pitomim, a oštricu okreću ka Trifunoviću, od početka do kraja Jankovićeve političke karijere gotovo svakodnevno su ga optuživali da priprema haos, da ruši Vučića, da brani Albance, da je „žedan krvi“.
Ekskluzivna saznanja Alo-a da je Saša Janković napustio pokret koji je osnovao zbog dolaska Trifunovića, Janković je odbio da komentariše za Raskrikavanje.

Ovaj tekst je prvi koji ne sadrži nijednu uvredu niti optužbu na račun bivšeg Zaštitnika građana. Jankovića nazivaju „bivšim liderom“, i prenose izjavu „obaveštenog izvora“ da je brat Sergeja Trifunovića, Branislav, „provlačio ime Saše Jankovića kroz blato po medijima, optužujući ga da nije prava opozicija nego prevarant“.

Sudeći prema arhivi članaka, Alo nije zaostajao u optuživanju Jankovića za za rušenje kako vlasti tako i opozicije, za pripremu haosa, za saradnju sa Albancima i Amerikancima, za izdaju…

Na slici ispod možete videti samo neke od naslova negativnih tekstova Aloa o Saši Jankoviću.

   


Tabloid Alo je od 2010. do sredine 2017. godine izdavala kompanija Ringier Axel Springer, u čijem su vlasništvu i novine Blic i nedeljnik NIN. Jula 2017. godine ovaj list kupuje biznismen Saša Blagojević preko svoje novoosnovane firme Dnevne novine Alo DOO.

U vlasništvu Saše Blagojevića je odnedavno i televizija Studio B koju je, sa gubicima od skoro 200 miliona dinara, od prethodnih vlasnika bez naknade preuzela njegova firma Global Media Technology.

Kako je pisala Pištaljka, Blagojević je blizak Siniši Malom, bivšem gradonačelniku i sadašnjem ministru finansija, sa kojim je išao i u isto odeljenje gimnazije.

Naklonost vlastima vidljiva je i kroz uređivačku politiku oba medija koji dobijaju milione na medijskim konkursima, istovremeno kršeći pravila profesionalne etike.

Tako je prema monitoringu Saveta za štampu upravo tabloid Alo rekorder po broju prekršaja Kodeksa među štampanim medijima u Srbiji sa 929 zabeleženih prekršaja za poslednjih pet meseci 2018. godine. Lažne tvrdnje i dezinformacije u Alou redovno pronalaze i novinari Raskrikavanja, zbog čega je ovaj tabloid često na našoj listi rizičnih medija.

Rad ovog tabloida su građani tokom 2018. godine finansirali sa najmanje 6,6 miliona dinara - samo na medijskom konkursu u Beogradu dobili su 6 miliona dinara (oko 50.000 evra).
  Lažna vest
Nevidljiva reka demonstranata
Brojne fotografije i video materijali hiljada građana koji su u subotu uveče treći put zaredom š...
  Vest
Ko uređuje tabloide u Srbiji: gotovo identičan tekst u Alo-u i Informeru
„Evo ko uređuje dnevne novine po Srbiji”, napisao je sinoć list Alo na svom portalu, tvrdeći ...
  Vest
Savet za štampu: Četiri javne opomene za Pink.rs i Informer
Zbog kršenja odredbi Kodeksa novinara koji se odnose na istinitost izveštavanja i novinarsku pažn...
Saša Janković
Alo
Opozicija
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: