raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Vest
Izvorni članak je objavljen 14.02.2019. (CINS)
CINS: Radoica Milosavljević među 27 donatora prostorija SNS-u
14.02.2019.    Vladimir Kostić, CINS/ Raskrikavanje    Foto: N1 screenshot
Kruševački biznismen i vlasnik više lokalnih medija u Srbiji Radoica Milosavljević jedan je od 27 donatora koji su, objedinjeni u konzorcijum, kupili oko 590 kvadrata prostorija na Novom Beogradu pa ih poklonili Srpskoj naprednoj stranci, piše Centar za istraživačko novinarstvo Srbije (CINS). Za Milosavljevića se, inače, dosad samo spekulisalo da je povezan sa naprednjacima.
Kako je CINS ranije pisao, stranka je dobila na poklon ove prostorije čija vrednost od oko 1,3 miliona evra. Njih je donirao Velibor Jovanović, odbornik SNS iz Kruševca i vlasnik RTV Trstenik, koji ih je godinu dana ranije kupio za oko 250.000 evra.

Prema novoj dokumentaciji objavljenoj na sajtu SNS-a, Jovanović je zapravo predstavnik konzorcijuma od 27 ljudi, među kojima su, osim Milosavljevića, bili i drugi privrednici uglavnom iz Kruševca, kao i lokalni partijski funkcioneri, direktori škola i javnih preduzeća.

„Iz ugovora se ne vidi koliko je ko donirao novca, ali je navedeno da će se vlasništvo nad prostorijama deliti prema visini uplaćene sume, za šta su članovi konzorcijuma dobili i priznanice. Nakon kupovine, Jovanović je ovlašćen da nepokretnost upiše na svoje ime“, navodi se u tekstu CINS-a.

Milosavljević je 2015. godine privatizovao osam lokalnih medija. U javnosti se, podseća ovaj portal, spekulisalo da ih je kupovao za račun Bratislava Gašića i SNS, što je Milosavljević demantovao.

Krajem januara su, međutim, njegove televizije dospele u žižu javnosti nakon što je su Južne vesti objavile mejl koji je procurio iz jedne od njih. U pitanju je uputstvo o tome kako treba da im izgleda program („Đilas, Hitler i Sergej - to su tri teme koje treba da nam zauzmu prostor u informativi“), u kome navodi se da „Studio B želi da podseti na napade Sergeja Trifunovića, propalog glumca i narkomana“, kao i da se obavezno prenese konferencija za novinare Srpskog telegrafa.

„Ono što gledaoci razlitih televizija koje imaju isti sadržaj u informativnim emisijama već dugo pretpostavljaju - da se određene ličnosti targetiraju i da se istovetno izveštava po nečijem nalogu - prvi put je i zvanično potvrđeno“, pisale su Južne vesti.

Ovaj privatnik je, inače, dosad kupio televizije u Pančevu, Kruševcu, Pirotu, Požegi, televiziju Caribrod iz Dimitrovgrada, Centar za informisanje Novi Kneževac, Radio-televiziju Brus, a osnivač je i preduzeća SOS kanal Plus.

U julu prošle godine kupio je i paraćinski Kanal M za 50.000 evra, a svojoj kolekciji je nekoliko meseci kasnije, u decembru 2018. godine, dodao i Javno informativno preduzeće Radio i televizija Bačka Palanka.

Zbog nepoštovanja ugovornih obaveza, Ministarstvo privrede je u januaru 2017. poništilo privatizaciju Radio-televizije Kragujevac (RTK), koju je Milosavljević za 85,5 hiljada evra kupio u oktobru 2015. godine.

Televizije „kruševačkog Mardoka“ su, prema računici Raskrikavanja, samo tokom prošle godine dobile više od 50 miliona dinara iz budžeta lokalnih samouprava, a skoro trećinu od toga pripalo je RTV Kruševac.

Milosavljević je inače nekadašnji visoki funkcioner SPS-a, a bio je i zamenik gradonačelnika Kruševca do 2012. godine.
  Vest
Radoica Milosavljević širi posao, kupio i RTV Bačka Palanka
Kruševački biznismen Radoica Milosavljević nedavno je postao vlasnik još jednog medija - Radio i...
  Vest
Južne vesti: Dokaz da prorežimske televizije izveštavaju po diktatu
Lokalnim televizijama u vlasništvu Radojice Milosavljevića pre dva dana stigla je ista poruka: „...
  Pristrasnost
Paraćinci iz Despotovca ponovo na ulicama
U tekstu Srpskog telegrafa o jučerašnjem protestu u Paraćinu tvrdi se da se veliki broj građana ...
Radoica Milosavljević
SNS
Prorežimski mediji
Lokalni mediji
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: