raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Lažna vest
Izvorni članak je objavljen 29.01.2018. (Alo)
Predizborne bitke provladinih tabloida
30.01.2018.    Vesna Radojević    Foto: Medija centar Beograd
U nastavku kampanje protiv opozicije, prorežimski tabloid Alo i portal Srbijadanas.com objavili su da se “nastavlja raspad pokreta Saše Jankovića“ i da su iz njega nedavno izašli i reditelj Janko Baljak i glumac Nikola Đuričko. Njihove tvrdnje bazirane na navodnim anonimnim izvorima u Pokretu slobodnih građana, demantovao je Janko Baljak na svom tviter nalogu.
Alo navodi:
Nastavlja se osipanje Sašinog PSG-a, Baljak i Đuričko napustili Jankovića.    1  
1
Reagujući na ovu vest Janko Baljak napisao je na tviteru da se „nastavljaju laži provladinog tabloida“.

„Nova podmetačina režimskih tabloida. Živi smo i zdravi i Nikola i ja i nismo napustili Pokret“, napisao je Baljak na svom tviter nalogu.




Kao dodatni dokaz da Baljak i Đuričko nisu u PSG-u, tabloidi navode to što ih nema na spisku članova predsedništva na sajtu pokreta.

Baljak je za Raskrikavanje objasnio da su se formiranjem Političkog saveta PSG-a Đuričko i on angažovali u tom telu.

„Predsedništvo je postalo mnogo operativniji organ i naše obaveze, putovanja i snimanja nam nisu dozvoljava angažovanje na dnevnom nivou. Sajt verovatno nije ažurirao članove Političkog saveta. Vest Alo je tendenciozna izmišljotina i nastavak njihove kampanje protiv Pokreta”
, naveo je Baljak za Raskrikavanje.
Vest o napuštanju PSG-a preneo je i portal Srbijadanas.com, poznat po provladinoj uređivačkoj politici napisom „PSG potpuno potonuo, oni su brod bez kormilara: Đuričko i Baljak napuštaju Jankovića?!“.

Vlasnica portala Srbijadanas.com je Aleksandra Martinović, nekadašnja je suvlasnica firme Prointer Solutions u većinskom vlasništvu Slobodana Kvrgića. Kako su brojni mediji pisali ova firma i Kvrgić bliski su SNS-u i česti pobednici na državnim tenderima od kada je partija Aleksandra Vučića došla na vlast. Zvanično objavljeni finansijski izveštaji ove firme pokazuju da se dobit ovog preduzeća u periodu 2012 - 2016 povećala osam puta.

Prema informacijama koje je sakupio portal Raskrikavanje „Srbija danas“ je prošle godine na ime projektnog sufinansiranja prikupio najmanje 60 hiljada evra.

Inače, „Srbija danas doo“ prošle godine privatizovala je novosadsku televiziju „Apolo“ i to za nešto više od 170 hiljada evra.
  Odluka o raspodeli dobiti 2016. (izvor APR)
  Finansijski izveštaj 2012. (izvor APR)
  Vest
Televizijama dva miliona evra za beogradske izbore
Srpska napredna stranka potrošila je oko 1,4 miliona evra na oglašavanje na pet televizijskih sta...
  Vest
Naprednjaci vladaju naslovnim stranama
Izborna lista „Aleksandar Vučić – Zato što volimo Beograd!“ bila je ubedljivo najzastupljen...
  Vest
Opozicija traži više prostora u medijima tokom izborne kampanje
Prvim zajedničkim saopštenjem 13 opozicionih stranaka i pokreta koji će učestvovati na predstoje...
Medij koji je takođe objavio ovu vest:
 Srbija danas
beogradski izbori
tabloidi
Srbija danas
Alo
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: