raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Pretraga po temi:
 Dragan Đilas
  Neutemeljeno
Kurir optužio i Hrvate, Bošnjake i Albance za napad na radnike Gradske čistoće

Kada su radnici Gradske čistoće nedugo nakon završetka protesta „1 od 5 miliona“ prošle subote počeli da skidaju nalepnice sa neispunjenim obećanjima Aleksandra Vučića, grupa od nekoliko desetina građana počela je da ih snima uz pogrdne povike. Vladajuća stranka kao i svi prorežimski mediji su taj događaj nazvali linčom. Današnji Kurir je otišao i korak dalje i ustvrdio da je među tim građanima bilo Hrvata, Bošnjaka i Albanaca. Dokaz za to bio im je tvit člana Nove stranke Marka Živkovića da su u šetnji učestvovali “momci iz Aranđelovca, Tuzle, Žabara, Zagreba, Beograda, Prizrena, Niša”.

25.02.2019.
  none
Suša: REM ne postoji, televizije krše zakon emitujući spot SNS

Spot Srpske napredne stranke u kome se ismevaju građanski protesti “1 od 5 miliona” emitovan je u vestima na televiziji sa nacionalnom frekvencijom, TV PRVA. Članica Saveta REM-a Olivera Zekić kaže da to regulatorno telo nema šta da reaguje, jer je u pitanju “deo uređivačke politike”. Međutim novinarka i bivša članica REM-a Gordana Suša za Raskrikavanje kaže da se Zekić sasvim sigurno ne pridržava Zakona o elektronskim medijima i Pravilnika REM-a, te da je ovakav sadržaj pri emitovanju morao biti označen kao promo materijal. TV PRVA, kao i TV O2 pre dva meseca kupila je firma u vlasništvu Srđana Milovanovića, brata poverenika SNS-a iz Niša Zvezdana Milovanovića.

05.02.2019.
  Manipulisanje činjenicama
Alo na Barbarin način

Ako je suditi po izveštajima tabloida Alo u subotu su „Đilasovci šetali u nameri da izazovu nerede“, i to „vidno pripiti“, a protest je “opet doživeo debakl” pošto je građanima smetalo hladno vreme. Slike sa protesta na sajtu Aloa, kao i na portalu Srbija danas na kojima se vidi samo nekoliko desetina ljudi okupljenih na platou Filozofskog fakulteta, demantuju brojni snimci medija i učesnika protesta.

17.12.2018.
  Vest
Informeru javna opomena zbog tekstova o Đilasu

Zbog serije tekstova o Draganu Đilasu kojima se „kontinuirano i uporno vodi kampanja protiv nekoga čiji se politički stavovi ne dopadaju redakciji“ i kojima se krši princip odgovornosti novinara i istinitosti izveštavanja, Komisija za žalbe Saveta za štampu izrekla je javnu opomenu tabloidu Informer. U dva postupka koja je pokrenuo Mario Spasić iz Saveta „Transparentnost“ protiv lista Danas, Komisija je ocenila da nije bilo kršenja Kodeksa.

05.11.2018.
  Vest
Ko uređuje tabloide u Srbiji: gotovo identičan tekst u Alo-u i Informeru

„Evo ko uređuje dnevne novine po Srbiji”, napisao je sinoć list Alo na svom portalu, tvrdeći da Dragan Đilas stoji iza današnjih tekstova u Blicu i Danasu u kojima se navodi da bi vraćanje vojnog roka bilo izuzetno skupo. Ironija je, međutim, što je gotovo identičan tekst skoro istovremeno objavio i portal Informera. Ko stoji iza njihovog teksta i kako je uopšte moguće da gotovo identične konstrukcije objave dva različita medija, iz Alo-a i Informera ne odgovaraju.

23.08.2018.
  Vest
Cenzolovka: Medija centru NUNS-a Đilas pozajmio šest miliona dinara

Medija centar, koji je u vlasništvu Nezavisnog udruženja novinara Srbije, pozajmio je šest miliona dinara od firme Multikom Group, koja je u delimičnom vlasništvu Dragana Đilasa, piše Cenzolovka. Predsednik NUNS-a Slaviša Lekić za ovaj portal kaže da je to bila odluka direktora Medija centra Branka Gligorića.

04.06.2018.
  Vest
Naprednjaci vladaju naslovnim stranama

Izborna lista „Aleksandar Vučić – Zato što volimo Beograd!“ bila je ubedljivo najzastupljenija na naslovnim stranicama dnevnih listova u prve četiri nedelje kampanje, a njeni kandidati i lider naprednjaka bili su gotovo 90% slučajeva prikazani u pozitivnom kontekstu, http://transparentnost.org.rs/index.php/sr/aktivnosti-2/pod-lupom/9802-kandidati-i-izborne-liste-na-naslovnim-stranicama-2==objavila je Transparentnost Srbija.

13.02.2018.
  Dezinformacija
Informer u kampanji: Opozicija kao „pretnja“ Vučićevoj glavi

Tajkun otkrio sve karte, želi Vučićevu glavu i pokušaće da izazove haos i preotme državu - ovim napisima Informer je izvestio o predstavljanju liste Dragana Đilasa za beogradske izbore. U već oprobanom maniru Informer je opoziciono delovanje predstavio kao državni udar, a izjave Dragana Đilasa o pokretanju promena u Srbiji stavio u kontekst "skidanja glave" Vučiću.

29.01.2018.
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: