raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Pretraga po temi:
 Pink
  Vest
Medijska imperija Željka Mitrovića bogatija za Red TV, portal i radio

Za vikend građani Srbije dobijaju još jednu televiziju - Red TV. U jednom od promotivnih spotova kažu da će to biti „jedina televizija koju gledaoci uređuju“. Zvanični papiri ipak kažu drugačije - glavni i odgovorni urednik biće njen vlasnik, Željko Mitrović. Njegova medijska imperija u poslednjih mesec dana narasla je osnivanjem ove televizije, istoimenog portala, ali i kupovinom radija Lagune koji je platio oko 250 hiljada evra.

02.10.2020.
  Vest
Željko Mitrović - govornik bez aplauza

„1971. godine je jedina korida van Španije održana u Beogradu, na Tašmajdanu, bilo je pet hiljda ljudi na Tašmajdanu. Zanimljivost te koride i posebnost te koride što je jedina korida ikad održana gde su svi Srbi ili najveći broj Srba navijao za bika, a ne za čoveka” rekao je vlasnik Pinka, Željko Mitrović juče na dodeli nagrada „Heroji Beograda” očekujući da će publika u sali pozitivno reagovati na njegovu priču, što se videlo i na njegovom licu. Ipak, osmesi su izostali, ali to gledaoci Pinka te večeri nisu mogli da vide, jer je smeh prisutnih dodat u montaži.

18.06.2020.
  Cenzura
Ućutkivanje sagovornika: Novinarka Pinka preuzima odgovornost, RTS ćuti

Nakon što je Uroš Marković iz Sportskog centra Gale Muškatirović juče u dva navrata - u jutarnjem programu Pinka a potom i RTS-a - pokušao da kritikuje gradsku vlast, munjevito je cenzurisan od strane reporterki koje su ga prekinule u pola rečenice i završile uključenje. Dok reporterka Pinka Milica Slavković za Raskrikavanje tvrdi da je to uradila samoinicijativno, reporterka RTS-a Sanja Belović uporno ne odgovara na pozive, a iz uredništva Jutarnjeg programa javnog servisa ili nemaju komentar ili spuštaju slušalicu.

04.07.2019.
  Vest
REM podneo prekršajne prijave protiv Pinka, Hepija, O2 i Prve

Zbog kršenja zakona o oglašavanju tokom marta, Regulatorno telo za eletronske medije (REM) podneo je prijave Prekršajnom sudu protiv televizija Hepi, Pink, O2 i Prve. Ove televizije su pomenuti zakon, prema prijavama REM-a, prekršile 884 puta.

03.06.2019.
  Lažna vest
Scenu iz reklame Pink predstavio kao privatnu fotografiju Sergeja Trifunovića

Portal Pinka objavio je „šok fotke Sergeja Trifunovića“ na kojima je „uslikan u krevetu sa starletom iz Zadruge“. Srpski telegraf je priču nadogradio konstatujući da slike dokazuju Trifunovićevu dvoličnost, s obzirom na to da „pljuje rijaliti a leži u krevetu sa učesnicom rijalitija“. Međutim, ove „ekskluzivne fotografije“ su zapravo nastale na snimanju reklame za TV O2.

10.04.2019.
  Vest
„United Group“ ukrupnjava medijski biznis kupovinom bivše Đilasove kompanije

Kompanija „United media“ planira da kupi 100 odsto udela u kompaniji „Direct media“ na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, ali i televizijske stanice Pink BiH i Pink Crna Gora. Do kupovine ih deli odobrenje Komisije za zaštiitu konkurencije Srbije kojoj je, prema pisanju agencija „United media“ predala zahtev za odobrenje kupovine. Istraživanje KRIK-a ranije je pokazalo da je vlasništvo nad „Direct media“ sakriveno iza osam kompanija registrovanih na više ofšor lokacija.

06.06.2018.
  Manipulisanje činjenicama
Ružičasta biografija Siniše Malog

Građani koji se informišu preko televizija sa nacionalnom frekvencijom sinoć su uglavnom mogli da čuju premijerku Brnabić koja je iznova i iznova ponavljala da je Siniša Mali najbolji čovek za fotelju ministra finansija, da su sve „afere“ o njemu izmišljene i njoj lično zabavne kao i da je Mali za vreme svog mandata prepolovio dug Beograda. To što su sve tvrdnje uglavnom netačne urednicima nacionalnih dnevnika i nije bilo toliko važno.

29.05.2018.
  Dezinformacija
Pink napao CRTU i Skrozzu

Nakon što je nevladina organizacija CRTA objavila izveštaj koji ukazuje na neravnopravan položaj opozicije u medijima, televizija Pink počela je sa diskreditacijom ove organizacije. Tako je u sinoćnjem nacionalnom dnevniku emitovan nepotpisan prilog u kojem su iznete neistine o CRTI i novinarki Tamari Skrozzi koja je član upravnog odbora ove organizacije.

25.01.2018.
  Vest
Državna agencija dala kredit Pinku od 3,2 miliona evra

Agencija za osiguranje i finansiranje izvoza (AOFI) dala je firmi Pink international company, emiteru televizije Pink, novih 3,2 miliona evra u martu 2017, ali odbija da dostavi detalje o toj pozajmici. Od 2014. godine firma Željka Mitrovića je od ove državne agencije dobila preko 10 miliona evra na ime garancija i kredita, otkriva CINS.

24.01.2018.
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: