raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Pretraga po temi:
 protesti
  Pristrasnost
Paraćinci iz Despotovca ponovo na ulicama

U tekstu Srpskog telegrafa o jučerašnjem protestu u Paraćinu tvrdi se da se veliki broj građana okupio ispred zgrade opštine iskazujući nezadovoljstvo radom predsednika te opštine, Saše Paunovića. Za izjave druge strane i tvrdnje da se ispred opštine zapravo nisu okupili građani Paraćina, u ovom tabloidu nije se našlo mesta.

14.05.2019.
  Neutemeljeno
Nova verzija „Linča, silovanja, nasilja“

Bez obzira što video snimci sa subotnjih protesta dokazuju drugačije, današnja štampa nastavlja sa tvrdnjama da je u subotu na protestima „1 od 5 miliona“ pretučen jedan čovek. Tako Kurir tvrdi da su šezdesetogodišnjaku Ljubiši Gojkoviću konstatovane lakše telesne povrede nakon što su ga demonstranti pretukli u subotu na protestima u Beogradu. On to i sam tvrdi, najavljujući i krivične prijave. Iz Hitne pomoći, međutim, navode da nemaju podatke da je neko potražio medicinsku pomoć nakon tog događaja.

08.04.2019.
  Neutemeljeno
Kurir optužio i Hrvate, Bošnjake i Albance za napad na radnike Gradske čistoće

Kada su radnici Gradske čistoće nedugo nakon završetka protesta „1 od 5 miliona“ prošle subote počeli da skidaju nalepnice sa neispunjenim obećanjima Aleksandra Vučića, grupa od nekoliko desetina građana počela je da ih snima uz pogrdne povike. Vladajuća stranka kao i svi prorežimski mediji su taj događaj nazvali linčom. Današnji Kurir je otišao i korak dalje i ustvrdio da je među tim građanima bilo Hrvata, Bošnjaka i Albanaca. Dokaz za to bio im je tvit člana Nove stranke Marka Živkovića da su u šetnji učestvovali “momci iz Aranđelovca, Tuzle, Žabara, Zagreba, Beograda, Prizrena, Niša”.

25.02.2019.
  Vest
Ambasada SAD objavila mejl prepisku u kojoj demantuje Informer

Američka ambasada objavila je mejlove kojima demantuje pisanje tabloida Informer da nisu odgovorili na njihove upite o sastancima koje je ta ambasada organizovala sa pojedinim opozicionim liderima. Naime, Informer je 9. februara u tekstu o sastanku službenika te ambasade i Sergeja Trifunovića tvrdio da iz američke ambasade niko nije odgovorio na njihova pitanja. Objavljeni mejlovi dokazuju da je ambasada to učinila dva dana ranije.

12.02.2019.
  none
Suša: REM ne postoji, televizije krše zakon emitujući spot SNS

Spot Srpske napredne stranke u kome se ismevaju građanski protesti “1 od 5 miliona” emitovan je u vestima na televiziji sa nacionalnom frekvencijom, TV PRVA. Članica Saveta REM-a Olivera Zekić kaže da to regulatorno telo nema šta da reaguje, jer je u pitanju “deo uređivačke politike”. Međutim novinarka i bivša članica REM-a Gordana Suša za Raskrikavanje kaže da se Zekić sasvim sigurno ne pridržava Zakona o elektronskim medijima i Pravilnika REM-a, te da je ovakav sadržaj pri emitovanju morao biti označen kao promo materijal. TV PRVA, kao i TV O2 pre dva meseca kupila je firma u vlasništvu Srđana Milovanovića, brata poverenika SNS-a iz Niša Zvezdana Milovanovića.

05.02.2019.
  Manipulisanje činjenicama
Alo na Barbarin način

Ako je suditi po izveštajima tabloida Alo u subotu su „Đilasovci šetali u nameri da izazovu nerede“, i to „vidno pripiti“, a protest je “opet doživeo debakl” pošto je građanima smetalo hladno vreme. Slike sa protesta na sajtu Aloa, kao i na portalu Srbija danas na kojima se vidi samo nekoliko desetina ljudi okupljenih na platou Filozofskog fakulteta, demantuju brojni snimci medija i učesnika protesta.

17.12.2018.
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: