raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Vesti
  Vest
Grad hoće da menja sliku o javnom prevozu, 90 miliona za reklamiranje u režimskim medijima

U nameri da „povećaju poverenje građana i promene sliku o javnom prevozu“ beogradske vlasti izdvajaju 90 miliona dinara (više od 760 hiljada evra) za medijsku kampanju. Ideja je da njome povećaju prodaju karata, a reklame za gradski prevoz, osim na bilbordima i u specijalizovanom časopisu SAT, naći će se isključivo u prorežimskim medijima - televizijama Pink, Prva i O2 kao i tabloidima Srpski telegraf, Blic, Alo, 24 sata i Kurir. Deo javnosti smatra da je bilo pametnije taj novac, umesto u reklamiranje, uložiti u sam prevoz - u nova vozila, čistoću, klima-uređaje i rezervne delove, veći broj polazaka, sređivanje stajališta...

14.08.2019.
  Vest
Vlasnica Kanala 9 opet štrajkuje glađu, očekuje sastanak sa Vučićem

Maja Pavlović, vlasnica novosadske televizije Kanal 9, ponovo je otpočela štrajk glađu jer i dalje nisu ispunjeni njeni zahtevi formulisani zbog niza problema s kojima se suočava kako njena televizija, tako i drugi mediji na lokalu. Ponovni štrajk dolazi nakon što je prethodni, 22-dnevni, okončala u maju posle sastanka sa premijerkom Anom Brnabić, ali uprkos obećanjima do rešenja se i dalje nije došlo. Pavlović sada očekuje da o problemima razgovara sa predsednikom Aleksandrom Vučićem.

12.08.2019.
  Vest
Nova bravura Srpskog telegrafa: Lažni novinar KRIK-a je zapravo Englez

Ni skoro dvadeset dana nakon što je lažno optužio novinare KRIK-a da su uhodili ženu i dete Predraga Malog, Srpski telegraf svoje tvrdnje nije dokazao. U današnjem broju tabloid objavljuje zapisnike sa saslušanja muškarca osumnjičenog za ugrožavanje bezbednosti supruge Malog, na osnovu kojih tvrdi da je „Englez pratio ženu i bebu“, s obzirom da je pomenuti čovek navodno rođen u Velikoj Britaniji. Iako u svom iskazu na koji se tabloid poziva i sam navodi da nije novinar KRIK-a, Srpski telegraf bez dokaza zaključuje da on laže. Kako su ovo zaključili i da li će se, kao što je obećao, javno izviniti za laži koje je objavio o KRIK-u, od urednika Milana Lađevića nismo uspeli da saznamo jer uporno odbija da razgovara sa novinarkom Raskrikavanja.

09.08.2019.
  Vest
Odloženo suđenje Simonoviću, advokati odbrane kažnjeni sa po 80.000 dinara

Suđenje bivšem predsedniku Opštine Grocka i funkcioneru SNS-a Dragoljubu Simonoviću i još trojici optuženih za paljenje kuće novinara Milana Jovanovića, odloženo je danas jer se jedan od optuženih nije pojavio na pretresu iz nepoznatih razloga, kao i trojica advokata odbrane koji odsustvuju zbog godišnjih odmora. Sudija je advokate zbog „zloupotrebe procesnog prava“ kaznio sa po 80.000 dinara.

26.07.2019.
  Vest
Telekom: Evronjuz dolazi u Srbiju

Evropski kanal Evronjuz i Telekomova kompanija HD-Win pokrenuće redakciju Evronjuza u Srbiji, tačnije informativni kanal i sajt koji će biti namenjeni publici srpskog govornog područja, saopštili su iz Telekoma. Da će ovaj medij sa sedištem u Francuskoj otvoriti franšizu u Srbiji potvrdila je za TV Prvu i Suzana Vasiljević, savetnica za medije Aleksandra Vučića.

15.07.2019.
  Vest
Više od 600 hiljada evra iz budžeta Beograda prorežimskim medijima i nepoznatim firmama

Od 81 milion dinara (oko 700.000 evra) koliko je Grad Beograd dodelio na ovogodišnjem medijskom konkursu, najmanje 600 hiljada evra otišlo je prorežimskim medijima i javnosti nepoznatim firmama. Najviše novca, skoro 200 hiljada evra, slilo se u medije Saše Blagojevića - televiziju Studio B i tabloid Alo.

09.07.2019.
  Vest
Savet za štampu: E-pančevo ugrožava bezbednost Nenada Živkovića

Pančevački prorežimski portal e-pančevo dobio je čak pet javnih opomena od Saveta za štampu zbog niza tekstova u kojima se iznose brojne optužbe i uvrede na račun novinara Nenada Živkovića. Savet ističe da je u pitanju nastavak kampanje protiv njega kojom mu se ugrožava bezbednost, te pozivaju nadležne da reaguju. Javnu opomenu je dobio i obrenovački list Novi Palež.

05.07.2019.
  Vest
Od Državne lutrije Srbije za prorežimske medije skoro 80 hiljada evra

Državna lutrija Srbije je od početka godine Informeru kao i listovima Alo i Večernje novosti dodelila 80 hiljada evra vredne ugovore za oglašavanje. Kako je prenela Nova ekonomija, kompanija Insajder tim, koja izdaje tabloid Informer, krajem juna dobila je skoro tri miliona dinara od Državne lutrije Srbije za usluge oglašavanja. Ranije ove godine po istom osnovu tabloid Alo i Večernje novosti takođe su dobile po tri miliona dinara. Ovi dnevni listovi osim što su izrazito prorežimski i podržavaju politiku koju vodi Aleksandar Vučić, lideri su u kršenju Kodeksa novinara Srbije.

04.07.2019.
  Vest
Suđenje Aleksandru Mitroviću: Nekoliko veštačenja i jedan falsifikat

Sin Željka Mitrovića, Aleksandar Mitrović, osuđen je prvostepenom presudom na godinu dana kućnog zatvora zbog toga što je pre šest godina kolima usmrtio maloletnu Andreu Bojanić. Za četiri godine suđenja bilo je četiri veštačenja, a najviše sporenja bilo je oko toga kojom brzinom je Mitrović vozio i da li je Bojanić ulicu pretrčavala ili ne, a jedan veštak je čak i naveo nepostojeću povredu na njenoj nozi kao argument da je trčala. To bi, prema rečima stručnjaka sa kojima je Raskrikavanje razgovaralo, bila olakšavajuća okolnost za Mitrovića, a takvih je u ovom procesu bilo nekoliko - činjenica da je pokojna Andrea ulicu prelazila na crveno, zatim to što Mitrović nije ranije osuđivan, kao i da je u vreme nesreće imao 19 godina. I samo tužilaštvo je ipak pripremilo teren za kaznu koju veliki deo javnosti smatra suviše blagom - naime, u optužnici su dela za koja se Mitrović tereti ublažena time što se tvrdi da je do nesreće došlo iz nehata za šta je propisano godinu dana zatvora.

03.07.2019.
prethodni članci  
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: