raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Vesti
  Vest
Javne opomene za Sandžačke novine, CIK, Informer i portal Petrovacinfo

Savet za štampu izrekao je čak pet javnih opomena za četiri medija zbog kršenja Kodeksa novinara Srbije: listu Informer zbog neistinitog izveštavanja o izvršiteljima, nazivajući ih “zelenašima” i “narko-dilerima” koji imaju “žrtve”, zatim portalu Petrovacinfo zbog objavljivanja spiska navodnih SNS botova bez iznošenja dokaza da oni to zapravo i jesu, a dve javne opomene izrečene su Sandžačkim novinama. CIK je dobio javnu opomenu zbog teksta “Bioskop Voždovac – mesto od javnog značaja ili uporište političkog urgiranja i ličnih interesa”.

13.03.2019.
  Vest
Kolubarske: Sumnja da gradonačelnik Valjeva „namešta“ konkurs za informisanje

Pre nekoliko dana Grad Valjevo raspisao je javnu nabavku za „usluge informisanja javnosti“ u vrednosti od 4,1 miliona dinara, a prema postavljenim uslovima čini se da je posao unapred dogovoren sa „ponuđačem“, pišu Kolubarske.rs.

11.03.2019.
  Vest
Jovanovićeva advokatica: Da se istraga vodi kao pokušaj ubistva, Simonović bi bio još u pritvoru

Predsednik opštine Grocka Dragoljub Simonović koji je uhapšen zbog sumnji da je naložio paljenje kuće novinara Milana Jovanovića, pušten je jutros iz pritvora. Drugi osnovni sud doneo je takvo rešenje jer smatra da je saslušanjem svih svedoka u postupku prestala potreba za pritvorom, dok je tužilaštvo ranije zatražilo produžetak pritvora zbog straha da bi Simonović mogao da ostvari pretnje i ponovi krivično delo. Advokatica Milana Jovanovića kaže za Raskrikavanje da je veoma neprijatno iznenađena što Drugi osnovni sud nije prepoznao zakonski osnov za produženje pritvora Simonoviću, kao i da je uglavnom praksa da sud prihvata takav predlog javnog tužioca.

07.03.2019.
  Vest
Suzana Vasiljević: Agencija ANSA pogrešno prevela Vučićevu izjavu

„Ne možemo priznati Kosovo, a da ništa ne dobijemo od druge strane“, navodno je izjavio predsednik Aleksandar Vučić u intervjuu za italijansku agenciju ANSA. Vest o tome naslovljena sa „Vučić nagovestio da ne isključuje mogućnost priznanja Kosova“ odjeknula je stranim i domaćim medijima koji su je preuzeli od agencije Beta. U međuvremenu je sporni deo bez obrazloženja izbačen iz teksta na sajtu ANSA, kao i na sajtu Bete uz napomenu da je to od njih zahtevala italijanska agencija. Na pitanja Raskrikavanja šta se desilo iz agencije ANSA ne odgovaraju, ali je njihov dopisnik iz Beograda Franko Kvintano za Dojče Vele rekao da je bilo problema u interpretaciji i prevodu i da je odlučeno da vest isprave „u koordinaciji sa kabinetom predsednika“. Da je došlo do greške u prevodu za Raskrikavanje tvrdi i Vučićeva savetnica za medije Suzana Vasiljević.

05.03.2019.
  Vest
Direktor kablovske u Brusu: Neko je zvao moje radnike i tražio da prekinemo signal

Nekoliko minuta pre početka emisije „Život priča” na TV Prva u kojoj je Marija Lukić iz Brusa svedočila o seksualnom zlostavljanju od strane predsednika ove opštine Milutina Jeličića Jutke, meštanima Brusa je nestao kablovski signal. Kako se ispostavilo, neko je isključio struju Domu kulture u kome se nalazi emisiona tehnika lokalnog kablovskog operatera City Servis. Direktor City Servisa Zoran Radojković za Raskrikavanje je potvrdio da je neko zvao njegove radnike sa molbom da sami prekinu signal, ali su oni to odbili. Nije, međutim, mogao da precizira od koga je stigao takav zahtev. „Šta da vam kažem. Očekujete od mene da ja to kažem, a sve znate”, naveo je Radojković.

28.02.2019.
  Vest
Tanjug optužio Raskrikavanje da „falsifikuje“ pa obrisao tvit

Prenoseći izjave portparolke EU za spoljne poslove Maje Kocijančič, Tanjug je u ponedeljak u tekstu napisao da je stav EU da „nema balkanskog proleća“ i da „bojkot parlamenta nije prihvatljiv“. Nakon teksta Raskrikavanja sa izjavom Maje Kocijančič da „to nije ono što je ona rekla“, Tanjug je na Tviteru reagovao sa tvrdnjom da „niti je Kocijančič rekla da neće biti balkanskog proleća niti to stoji u Tanjugovom izveštaju“ i optužio Raskrikavanje da „falsifikuje“, i to u dva tvita. Ubrzo su ih, međutim, obrisali.

27.02.2019.
  Vest
Obračunsko novinarstvo RTV Pančeva podržano iz budžeta

Smrad, licemer, poltron, kafanski besposličar - neki su od epiteta kojima je novinar portala Pančevo Si Ti Nenad Živković ovih dana nazivan u seriji priloga na prorežimskoj RTV Pančevo, koji su usledili kao reakcija na njegov govor u petak na protestu 1 od 5 miliona u Pančevu. To nije prvi put da ovaj medij zloupotrebljava lokalnu frekvenciju za obračune sa neistomišljenicima, a uprkos neprofesionalizmu svake godine inkasira milione dinara iz lokalnog budžeta.

25.02.2019.
  Vest
Radiju i televiziji Homolje 4 miliona dinara od opštine Žagubica

Na konkursu za sufinansiranje medija, opština Žagubica je ove, kao i prethodnih nekoliko godina budžet od 6 miliona dinara rasporedila tako da najveći deo dobije Radio i televizija Homolje. Kako prenosi http://boom93.com/info/lokalne-vesti/54686/kako-zagubica-deli-novac-za-projekte-medija.html==požarevački radio Boom 93, pre samo nekoliko dana ovaj medij dobio je 70 odsto od ukupnih sredstava, odnosno 4,2 miliona dinara. Novinar tog radija Uroš Urošević za Raskrikavanje kaže da su ovakvi konkursi način da mediji svojim promotivnim tekstovima dobiju novac od države, ne mareći za javni interes.

22.02.2019.
  Vest
Telekom zvanično kupio Masko, cena nepoznata

Kao i u prethodne tri kupovine, zvanična dokumentacija ne pokazuje koliko je Telekom Srbija platila kablovskog operatera „Masko“. Telekom i posle nekoliko molbi novinara Raskrikavanja nije odgovorio na pitanja za koliko je pazario nekoliko kablovskih operatera.

19.02.2019.
  naredni članci
prethodni članci  
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: