raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Medij:
 Pink.rs
  Lažna vest
Scenu iz reklame Pink predstavio kao privatnu fotografiju Sergeja Trifunovića

Portal Pinka objavio je „šok fotke Sergeja Trifunovića“ na kojima je „uslikan u krevetu sa starletom iz Zadruge“. Srpski telegraf je priču nadogradio konstatujući da slike dokazuju Trifunovićevu dvoličnost, s obzirom na to da „pljuje rijaliti a leži u krevetu sa učesnicom rijalitija“. Međutim, ove „ekskluzivne fotografije“ su zapravo nastale na snimanju reklame za TV O2.

10.04.2019.
  Manipulisanje činjenicama
Tanjugove manipulacije tekstom Njujork Tajmsa o Vučiću

Članak Njujork Tajmsa o nedavnoj poseti Aleksandra Vučića Kosovu, agencija Tanjug iskoristila je da pohvali predsednika Srbije i to “izvrtanjem” izjave sagovornika ovog uticajnog medija. U tekstu sa netačnim naslovom: "NYT: Vučić na KiM kao centralni zaštitnik Srba“ Tanjug je izbegao da prenese sve „nezgodne“ ocene američkog lista o Vučiću.

23.01.2018.
  Lažna vest
Informer i Pink o Pećincima: Verujte nama, a ne svojim očima

“Pokušao je da me udari glavom, malo me je zakačio. Ja sam se okrenuo, ali je on krenuo rukom na mene i ispao mu je telefon”, ispričao je Saša Bežanović iz Popinaca kod Pećinaca, opisujući kako su ga članovi Demokratske stranke (DS) fizički napali tokom jučerašnjih lokalnih izbora u ovom mestu. Istina je, međutim, upravo suprotna - Bežanović je taj koji je krenuo rukom na jednog od prisutnih pristalica DS-a, oteo mu telefon i bacio ga. Iako su na tviteru objavljeni snimci koji prikazuju šta se dogodilo, Pink, Informer i još par portala su ih ignorisali i u javnosti prezentovali pogrešnu verziju priče.

25.12.2017.
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: