raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Pretraga po temi:
 Tanjug
  Vest
Firma Radoice Milosavljevića i Željka Joksimovića dobila prava na Tanjug

Vlada Srbije odobrila je da se noovosnovanoj firmi „Tačno“ u vlasništvu Radoice Milosavljevića, pevača Željka Joksimovića i Manje Grčić, dodeli na korišćenje Tanjugov logo, slogan i deo arhive za 628.000 evra, i to za narednih 10 godina. Osim toga, nacrtom ugovora do koga je došlo Raskrikavanje, predviđeno i da firma „Tačno“ preuzme stotinak zaposlenih u Tanjugu. Da li je ovo praktično „iznajmljivanje“ Tanjuga privatnoj firmi - gde će raditi isti zaposleni pod istim brendom - Raskrikavanje nije uspelo da sazna, jer ni direktorka ove firme Manja Grčić, ni direktorka Tanjuga Branka Đukić, kao ni sam Radoica Milosavljević, nisu hteli da komentarišu.

25.12.2020.
  Vest
Sudija predložio da Tanjug i urednik Fejk njuz tragača spor reše mirnim putem

Prvo ročište povodom privatne tužbe koju je novinska agencija Tanjug podnela protiv urednika Fejk njuz tragača, Stefana Janjića, održano je danas u Trećem osnovnom sudu u Beogradu. Sudija je predložio i ostavio rok od mesec da se ova tužba reši „mirnim putem”, tj. izvan suda. Ukoliko do toga ne dođe, redovan postupak pred istim sudom biće nastavljen sledeće godine.

25.11.2020.
  Vest
Tanjug tužio urednika Fejk njuz tragača, traže uslovnu kaznu zatvora

Agencija Tanjug podnela je privatnu tužbu protiv urednika Fejk njuz tragača Stefana Janjića zbog izjave koju je u julu ove godine dao na televiziji N1 kada je, između ostalog, rekao da se toj agenciji „ne može verovati jedan kroz jedan“. Tanjug tvrdi da im je na ovaj način Janjić ugrozio kreditnu sposobnost i traže da se on uslovno osudi na godinu dana zatvora.

16.11.2020.
  Vest
Tanjug prećutao da je država platila za pohvalni tekst jer to ne smatra „ključnim“

Nakon teksta Raskrikavanja „Fajnenšl Tajms nije rekao da Srbija munjevito ide napred“, u kome smo dokazali da su pohvalni tekst o srpskoj ekonomiji mediji predvođeni Tanjugom pogrešno pripisali FT kao i da je on plaćen, Tanjug je saopštio da je to tačno, ali da to nisu naveli  jer im nije bilo ključno. Optužujući Raskrikavanje da ne zna kako se tačno zove magazin koji je objavio izveštaj, Tanjug je napravio novu grešku: tvrde da je izveštaj objavio „FD Intelligence“, iako tako nešto i ne postoji. 

16.02.2020.
  Vest
Tanjug optužio Raskrikavanje da „falsifikuje“ pa obrisao tvit

Prenoseći izjave portparolke EU za spoljne poslove Maje Kocijančič, Tanjug je u ponedeljak u tekstu napisao da je stav EU da „nema balkanskog proleća“ i da „bojkot parlamenta nije prihvatljiv“. Nakon teksta Raskrikavanja sa izjavom Maje Kocijančič da „to nije ono što je ona rekla“, Tanjug je na Tviteru reagovao sa tvrdnjom da „niti je Kocijančič rekla da neće biti balkanskog proleća niti to stoji u Tanjugovom izveštaju“ i optužio Raskrikavanje da „falsifikuje“, i to u dva tvita. Ubrzo su ih, međutim, obrisali.

27.02.2019.
  Analiza
Cenzurisano o medijskoj cenzuri i govoru mržnje

Nepostojeći Centar za medijski monitoring objavio je prošle nedelje istraživanje u kome se kaže da cenzure u Srbiji nema te da je govor mržnje samo manir opozicije. Ove podatke koji se kose sa dosadašnjim istraživanjima o pritiscima na medije međunarodnih i domaćih organizacija, prezentovao je Tomislav Lovreković, novinar nedeljnika Afera koji je krajem prošle godine bio u pritvoru zbog pretnji smrću poslanici Mariniki Tepić. Istraživačica Jovanka Matić je za Raskrikavanje analizirala ovo istraživanje i utvrdila da je ono i teorijski i metodološki nevalidno.

20.11.2018.
  Vest
Dok građani plaćaju, Tanjug prenosi vesti nekredibilnih medija

Mnoge dnevne novine ovih dana pišu, pozivajući se na Tanjug, da tajna služba BiH prisluškuje Milorada Dodika i Aleksandra Vučića. Tanjugu je izvor agencija Srna koja prenosi tvrdnje sajta Infosrpska.ba, za koji su naše kolege sa portala https://raskrinkavanje.ba/==raskrinkavanje.ba već u nekoliko navrata dokazali da je izvor dezinformacija i lažnih vesti. Tekst o prisluškivanju Dodika u potpunosti počiva na anonimnim izvorima iz obaveštajnih krugova, a na pitanje zašto su poklonili poverenje ovom portalu i da li su ikako proverili ove tvrdnje, iz Tanjuga nisu odgovorili.

04.09.2018.
  Lažna vest
Tanjug falsifikuje nalaze izveštaja o medijima u Srbiji

Politika, RTS, a potom i drugi uglavnom provladini mediji preneli su juče vest agencije Tanjug da je sloboda medija u Jugoistočnoj Evropi pogoršana, osim u Srbiji. Referisali su na izveštaj o indeksu klijentelizma u medijima koji je sačinila organizacija Partnerstvo za društveni razvoj iz Zagreba. Istraživači iz Srbije, Nezavisno društvo novinara Vojvodine i Yucom koji su radili na istom izveštaju, demantuju ovakve tvrdnje Tanjuga.

14.03.2018.
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: